Домашні завдання для учнів 10 класу

Завдання з української мови на 25.05

1) Виконайте синтаксичний розбір речень. Розставте розділові знаки.

    Підхоплена хвилями шлюпка вилетіла в море. Там щастя закуте в печерах німих.  Про щастя здобутеє нами  шепочуть зелені літа. Поле не міряне вівці гне лічені пастух рогатий. Налита сонцем і вітрами хлюпоче веслами весна.

2)  Запишіть сполучення слів, знявши риску. 

     Ні/чого, будь/кого, аби/кому, ні/про/що, за/будь/яку, скільки/небудь, хто/зна/якої, аби/до/кого, ні/скільки, казна/що, де/який, чий/небудь, ні/для/чого, де/хто, де/з/ким, ні/котрий, казна/чим.

   

Завдання з української мови на 21.05

1) Провідміняти дієприкметники: осяяний, усміхнений. зшитий, прочитаний.
2) Утворити від поданих дієслів дієприкметники і визначити їх стан(активний або пасивний): співати, бажати, купити, виконати, писати, фарбувати, знати.
3) Записати речення, розставити розділові знаки, позначити ДЗ.
Замурзаний дідів онучок вигойдувався на міцних дідових руках.  Чудово блищало море засіяне зорями.  Край моря сонце золотить укриті лісом гори.  У саду стояв чималий будинок покритий шифером оздоблений орнаментом.


Завдання з української мови на 20.04
1) Скласти складний план до тексту. Він є у повідомлені у ВК.
2) Провідміняти числівники, виділяючи закінчення: 155, 49, 91,700.
3) Запишіть словами числа: 300-й, 250-тисячний, 3-колісний, 3-елементний, 70-річний, 53-мільйонний, 2-годинний. 150-річний.

Завдання з української мови на 16.02

1. Утворіть прикметники від поданих іменників за допомогою суфікса -ськ-(-зьк, -цьк-).

Читач, депутата, товариш, казах, кінь, Коростень, Польща.

2. Розподілити прикметники у три колонки за значенням.

Давній, історичний, сестрин, батьківський, вовчий, білявий, колючий, дубовий, солов’їний, материн, безмежний, холодний, злий, срібний, Василів.

3. Утворити просту форму прикметників вищого і найвищого ступенів.Високий, гарний, веселий, малий, глибокий, короткий, рідний, сивий, слизький.

4. Списати речення, розкривши дужки.

 Ця (не)глибока річка впадає у Дніпро. Ця річка (не)широка. День видався (не)гожий. Шукай друга (не)хвастливого, а правдивого. Де (не)втомні руки, там немає скуки.

5. Тести1. Прикметник – це:
а) частина мови;
б) член речення;
в) означення.
2. Прикметник відповідає на питання:
а) що робить? що зробить?
б) де? куди? звідки?
в) який? яка? яке? які?
3. У словосполученні прикметники найчастіше буває:
а) основним словом;
б) залежним словом;
б) головним словом.
4. У реченні прикметник найчастіше буває:
а) додатком;
б) означенням;
в) обставиною.
5. Прикметники мають:
а) тверду, м’яку, мішану групи;
б) тверду, м’яку групи;
в) не мають жодної.
6. За значенням прикметники поділяються на:
а)якісні, відносні, присвійні;
б) якісні, повні, короткі;
в) короткі, стягнені, повні.


Завдання з української літератури на 05.02

1. Заповнити таблицю, в якій необхідно порівняти сюжети повісті М.Коцюбинського і фільму С.Параджанова. 

2. Створити рекламу повісті "Тіні забутих предків" або фільму, знятом за його мотивами( для виконання цього завдання можна об'єднатися  в групи). 



Комментариев нет:

Отправить комментарий